wtorek, 4 czerwca 2013

Wyróżnienie

Obiecałam sobie, że nie będę brać już udziału w tych blogowych zabawach, ale tym razem muszę zrobić mały wyjątek. Dlaczego? Nie sądziłam, że mój blog i to co robię kiedykolwiek wyjdzie poza granice Polski, a tak się właśnie stało i jest to dla mnie bardzo miła niespodzianka i ogromna radość :))). Otrzymałam wyróżnienie od Seleny Luna i jej bloga, za co serdecznie dziękuję. Seleny Luna to przemiła dziewczyna, Włoszka mieszkająca w przepięknej Toskanii. Ma złote ręce i robi wspaniałe rzeczy z modeliny Fimo. Odwiedźcie jej bloga  http://cosedellaltrofimo.blogspot.com/ i sami się przekonajcie, co jej zdolne ręce i wyobraźnia są w stanie stworzyć.

Oczywiście nie będę przekazywać pałeczki dalej. Odpowiem tylko na pytania, które zadała mi i innym blogowiczkom Seleny Luna.


1.Libro preferito? Ulubiona książka?
Dan Brown “Il codice da Vinci”- „ Kod Leonarda da Vinci”
2.Dolce preferito? Ulubione ciasto?
Tiramisu’ :)
3. Frequenti la palestra o fai qualche tipo di sport? Chodzisz na siłownię czy uprawiasz jakiś sport?
Lo sport soltanto nella television ;) – sport wyłącznie w telewizji ;)
4.Il tuo peggior difetto? Twoja największa wada?
La loquacità;) –gadulstwo
5.Preferisci il giorno o la notte? Wolisz dzień czy noc?
Mah, dipende, ma mi piace il giorno e la notte. Hmm, zależy, lubię jedno i drugie.
6. Qual’e’ il tuo piatto forte? Jakie jest twoje popisowe danie?
Non lo so. Mi piace tanto cucinare e preparare differenti piatti. Nie wiem. Bardzo lubię gotować i przygotowywać różne potrawy.
7. Cosa non riesci proprio a sopportare? Czego szczegolnie nie znosisz?
La bugia e la cafonata - kłamstwa i chamstwa
8.La tua giornata tipo? Twój szczególny dzień?
La Domenica- niedziela ;)
9. Di che segno sei? Spod jakiego jesteś znaku?
Sagittario –Strzelec
10. Sei particolarmente scaramantica’? Czy jesteś szczególnie przesądna?
Nooo, non sono – nie, nie jestem
11. Hai un sogno? Se si quale? Czy masz jakieś marzenie? Jeśli tak to jakie?
Ho molti sogni. Tra l’altro vorrei vivere In Italia ;) Mam wiele marzeń. Między innymi chciałabym mieszkać we Włoszech ;)


SELENY LUNA ,TI RINGRAZIO DAL CUORE PER QUESTO PREMIO :)!!!



2 komentarze:

  1. Caterina sei veramente dolcisismia!!sul serio!!!!fantastica!!e ovviamente questo premio è più che meritato fai delle cose straordinarie!!bellissime!!!^_^Un bacione..^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhhh cosi tante parole piacevole e tutte per me....!Grazieeee Saleny Luna:)) Tu sei dolcissima e veramente bravissima ragazza!Un grande bacione:*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...