poniedziałek, 20 stycznia 2014

CANDY


Dzisiaj kolejny post, w którym będę Was kusić odrobiną słodyczy. Mam jednak nadzieję, że i tym razem z chęcią sięgniecie po nią sięgniecie i nie odmówicie sobie przyjemności z tej degustacji. Mam dla Was "cukierasa". Postanowiłam sprawić przyjemność wszystkim czytelniczkom mojego bloga i podziękować za przemiłe komentarze, jakie zostawiacie pod każdym postem. Za to, że do mnie zaglądacie. Za to, że jesteście ze mną. Za to, że wielokrotnie mogłam na Was liczyć.Po prostu za to, że jesteście wspaniałe! A zatem Ogłaszam CANDY ! W końcu karnawał to czas na dobrą zabawę i odrobinę szaleństwa. A więc bawmy się !
Zabawa trwa od momentu ogłoszenia do dnia 13 lutego. 14 luty to dzień św. Walentego, a więc tzw. Walentynki. Tego dnia wyłonię osobę, do której trafi nagroda. Niech wylosowana osoba cieszy się w ten dzień podwójnie.
Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski. Przepraszam moje drogie zagraniczne koleżanki i czytelniczki mojego bloga. Następnym razem zorganizuję międzynarodową zabawę. Wtedy i Wy będziecie miały możliwość wzięcia w niej udziału.

Nie spodziewałam się, że bransoletka Favum tak bardzo się Wam spodoba i zyska tak wiele pozytywnych opinii. Cieszy mnie to bardzo, dlatego też postanowiłam przeznaczyć właśnie tą bransoletkę jako trofeum w tej zabawie.




Aby zgarnąć nagrodę :

1.  Zgłoś swój udział pozostawiając komentarz pod tym postem, ale by nie było tak łatwo odpowiedz na 2 pytania:
·            "Co Ci się podoba  w moich pracach a co nie?"
"            " Czy jest jeszcze coś, oprócz biżuterii, co chciałabyś abym zamieszczała na blogu?"
2.   Udostępnij na pasku bocznym Twojego bloga  podlinkowany  baner.
3.  Zapisz się do Obserwatorów mojego bloga, jeśli jeszcze nie obserwujesz Miracolo.
4.  Osoby nie posiadające swojego miejsca w sieci również mogą wziąć udział 
w losowaniu. W pozostawionym komentarzu proszę Was o podanie adresu mailowego 
i ewentualnego imienia lub pseudonimu.

Zarówno ci którzy posiadają bloga jak ci, którzy bloga nie mają, mogą dołączyć do zabawy również na Facebooku.Zwiększacie wówczas swoją szansę na wygraną ;-)

1.  Polub fanpage Miracolo.
2.  Polub zdjęcie konkursowe na Facebooku.
3.  Udostępnij publicznie to zdjęcie i poinformuj o udostępnieniu poprzez zostawienie komentarza pod zdjęciem.
4. Odpowiedz na zadane pytania.


Nie mam jeszcze doświadczenia w organizowaniu blogowych zabaw. Mam nadzieję, że zasady nie są szczególnie wymyślne czy trudne i że sobie poradzicie.

I na koniec jeszcze odrobina prywaty. Pierwszy raz w życiu brałam udział w wyzwaniu organizowanym przez Rozkręcone myśli. W tym miejscu muszę podziękować Asi, bo gdyby nie Ty Asiu, nic bym o tym wyzwaniu nie wiedziała. Na wyzwanie pod hasłem "Oszroniona" zgłosiłam naszyjnik Innocence. Właściwie na ostatnią chwilę i ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, bo jeszcze nigdy niczego nie wygrałam, tym razem los się do mnie uśmiechnął, a mój naszyjnik został zwycięzcą. Mam wrażenie, że z radości urosły mi skrzydła :-). To się nazywa odpowiednia motywacja do dalszej pracy twórczej. Dziękuję z całego serca wszystkim, którzy oddali swój głos na mój naszyjnik :-)).




Jak widzicie powodów do świętowania jest kilka, więc zapraszam do zabawy! Cukierek czeka ! :)





56 komentarzy:

  1. Kasiu, wiesz, że nie mogło mnie tu zabraknąć :)
    Mam wielką ochotę na Twój cudny cukieras, więc zapisuję się podwójnie :)
    W Twojej biżuterii podoba mi się wszystko, gdyż zawsze jest dopracowana w najdrobniejszym szczególe, ale gdybym miała wybrać jedną rzecz, to byłaby to niesamowita wyobraźnia, która pozwala Ci tworzyć oryginalne i nietuzinkowe skarby. Widać ją w każdej pracy - od doboru kolorów zaczynając, po niezwykłą formę :)
    A co bym chciała jeszcze? Cóż, może się pochwalisz swoim talentem plastycznym? :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    I raz jeszcze Ci kochana gratuluję - wiesz, że się cieszę, że nagroda trafiła do Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Asiu, wiem i bardzo się cieszę, że tu jesteś :). Mam nadzieję, że to że jesteś tu pierwsza będzie dla Ciebie dobrą wróżbą. Coś pomyślę, aby wrzucić tu jakiś przyzwoity rysunek ;).
      Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :*

      Usuń
  2. Kasiu, chociaż nie jestem słodkolubna to z wielką ochotą przystępuję do zabawy. Co do pytań, no cóż jak odpowiedzieć na tendencyjne pytanie? Nie ma niczego takiego czego nie lubiłabym w twoich pracach, w przeciwnym razie nie wchodziłabym tu i nie zachwycała się w komentarzach. Jeśli jednak potrzebujesz konkretów to powiem tylko, że twoje prace zawsze są zaskoczeniem, nigdy nie wiadomo co pokażesz i to jest fajne :)
    Oprócz twoich koralikowych dzieł chętnie korzystam z poradnika fotograficznego i na niego czekam z równą niecierpliwością.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, jakieś pytania musiały być ;) Kolejną część poradnika już piszę, tylko przekopanie moich ogromnych zasobów zdjęć wymaga czasu, tak, że jeszcze troszkę cierpliwości. Ale już powiem, że kolejna część będzie fajna ;)

      Usuń
  3. oj i ja też już się melduję :) Kochana w Twoich pracach cenię to, że czasami są bardzo wyszukane czasami klasycznie proste, raz kolorowe jak tęcza innym razem stonowane pastelowe ... co mi się nie podoba a no nie podoba mi się to, że ... nie są moje :) co do życzeń to chciałabym więcej tutoriali, ale wiem też, że każdy ma swoje sekrety :) pozdrawiam Cię serdecznie i trzymam kciuki za ... siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, trzymaj mocno kciuki :). Ja też będę trzymać. Kolejne tutoriale z pewnością będą i to o różnym stopniu trudności. Część sekretów oczywiście zatrzymam dla siebie, ale częścią się z Wami podzielę ;) Ściskam Cię mocno :)

      Usuń
  4. Noooo, przy takim cukierasie nie będę się nawet zastanawiać, tylko zapisuję się od razu obiema rękami :)
    Na pytanie pierwsze odpowiem, wcale nie przesadzając, że wszystko mi się podoba, od perfekcyjnego wykonania aż po przedstawienie na zdjęciach. Jedyne co mi się nie podoba, to fakt, że ja tak nie umiem :)
    Natomiast co do tej drugiej kwestii... hmm - na pewno czekam na kolejne części fotograficznego poradnika, no i może jakiś koralikowy tutorial dla "laików" kiedyś się pojawi? Bo pierwszy jest całkiem zrozumiały, nawet dla mnie :)
    ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu, przecież Ty tak samo potrafisz. Widać to po Twoich pracach. A i zdjęcia robicie świetne! Z największą przyjemnością zaglądam na Wasz blog :) Tak jak już napisałam będą tutoriale dla "laików" i dla tych bardziej wtajemniczonych ;) To tylko kwestia czasu.
      ściskam mocno :)

      Usuń
  5. Nie byłabym sobą gdybym się nie zgłosiła :)
    Odp. 1. Podobają mi się Twoje prace, bo są oryginalne i dosyć często umieszczasz je na blogu, dlatego jest, co podziwiać. Co mi się nie podoba może to, że są tak idealne, że odechciewa mi się robić cokolwiek :p
    Odp. 2. Hmm… to zależy, co jeszcze robisz :) Podobał mi się Twój post, w którym pokazałaś stroiki, które zrobiłaś na 1 listopada, więc myślę, że tworzysz tam niezłe cuda i to nie tylko koralikowe :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo bym się zdziwiła, gdybym Cię tu nie zobaczyła. Magda, przecież już od dawna to Ty namawiałaś mnie na tego typu zabawę ;).
      Rzadko, bo rzadko ale zdarza mi się popełnić coś innego niż tylko koraliki. Jeśli coś takiego znowu powstanie, to się z Wami tym tutaj podzielę ;)

      Usuń
    2. Tak ja to żem sprawiła :D Super czekam z niecierpliwością na wyniki :P

      Usuń
    3. Ty siło sprawcza masz dar przekonywania :D

      Usuń
  6. Kusisz Kochana, więc jestem i ja w kolejce ;)
    1. Obserwuję Twoje prace od dawna, są bardzo precyzyjne i doskonale dobrane kolorystycznie i w taki sam sposób pokazujesz je nam na zdjęciach.
    Pewnie, gdyby mi się TU cos nie podobało, nie byłabym w gronie. obserwatorów :)
    2. Korzystałma z Twojego tutoriala na tartaletki, więc bardzo miło byłoby podglądać kolejne tutki, jeśli zechcesz sie podzielić...;)


    http://rybkazet31.blogspot.com/

    Gratuluję zwycięstwa i ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu można sobie pozwolić na odrobinę pokusy ;). Widziałam tartaletki w Twoim wykonaniu i bardzo się cieszę, że wykorzystałaś mój tutek. Kolejne będą mam nadzieję w niedalekiej przyszłości ;)
      Dziękuję i również mocno Cię ściskam. Trzymam też mocno kciuki :)

      Usuń
  7. Witam, ja również się zapisuje. Pytanie pierwsze, bardzo trudne, żartuje oczywiście, wszystkie Twoje prace są idealnie wykonane i pomysły też masz ciekawe i chcę więcej. Jeżeli chodzi o drugie pytanie to trudno mi powiedzieć, bo nie wiem czym jeszcze się zajmujesz, ale bardzo by mnie cieszyły dalsze odcinki poradnika w którym znalazły by się porady jak zrobić niebanalne zdjęcia np. dzieci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się zdaje, że niedługo mój poradnik stanie się całkiem pokaźną książką hehe. Sabinko, fotografowanie dzieci to bardzo przyjemne ale i wcale nie łatwe zadanie. Jeśli chcesz zrobić "portret" użyj małej głębi ostrości. Jeśli natomiast chcesz zrobić dzieciom zdjęcia w ruchu, użyj krótkiego czasu naświetlania. Tu też świetnie sprawdzi się tryb "ruch", który ustawisz w aparacie. To tak w bardzo wielkim skrócie, ale już możesz sobie poćwiczyć. Zobaczysz różnicę między zdjęciami ;)

      Usuń
  8. Zapisuję się i ja na tak smakowite candy:)
    A w odpowiedzi na pytania:
    - podobają mi się Twoje prace i chyba nie muszę Cię o tym przekonywać;)
    - chciałabym zobaczyć Twoje prace plastyczne - jestem bardzo ciekawa Twojego stylu, kreski, kolorystyki, tematów, itp.
    - czekam na kolejne części poradnika fotograficznego - bo korzystam i jestem zadowolona:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, wszystkie moje rysunki czy obrazy są na pograniczu fantastyki, baśni ale i erotyzmu. Nie wiem czy coś takiego mogę wrzucić na bloga.Chyba, że poprzestanę tylko na tych "przyzwoitych" ;). Powodzenia kochana! :)

      Usuń
    2. Chętnie zobaczę wszystkie, włącznie z tymi erotycznymi - ufam w Twoje wyczucie i myślę, że są to piękne prace. Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. To w żaden sposób nie są wulgarne prace. Powiedziałabym, że to takie fantastyczne akty i dlatego się zastanawiam czy mogę je tu ot tak zaprezentować. Ale może coś wymyślę ;) Pozdrowienia :)

      Usuń
  9. To ustawiam się grzecznie w ogonku po piękną bransoletkę :)
    Zaglądam do ciebie z przyjemnością, bo twoje prace są bardzo inspirujące. Zawsze można znaleźć coś ciekawego, więc z niecierpliwością czekam na każdy kolejny post.
    A jako początkująca koralikomaniaczka życzyłabym sobie aby od czasu do czasu pojawił się u ciebie jakiś kursik. Chętnie zobaczyłabym jak powstają twoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele prac, które tu prezentuję są mojego pomysłu, ale korzystam też z pomysłów innych. Zawsze wtedy podaję źródło, a często bywają to właśnie tutoriale. Ale skoro tak ładnie mnie tu prosicie o jakiegoś tutka, to coś pomyślę ;) Powodzenia! :)

      Usuń
  10. Ja również z ogromną chęcią się ustawiam w kolejce :)
    Kasieńko w Twoich pięknych pracach podoba mi się to że każde świecidełko ma swój niepowtarzalny, magiczny charakter, a niektóre wyglądają jak królewskie klejnoty, takiej sroczce jak ja aż się oczka świecą na ich widok :D
    A co chciałabym jeszcze zobaczyć? bardzo chętnie zobaczę jakiś tutorial :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asieńko aż się zarumieniłam ;). Często się staram, aby moje prace były prostsze i takie mniej "królewskie", ale najczęściej po prostu mi to nie wychodzi.Muszę wziąć trochę moją fantazję na wodze hehe. Dobrze, że my kobietki to takie sroczki jesteśmy :). Ściskam mocno i trzymam kciuki :)

      Usuń
  11. Ciao cat anche se non posso partecipare perchè avbito in italia mando un in bocca al lupo a tutte le partecipanti..chi vincerà questo premio sarà fortunatissima perchè vincere una tua creazione è meravilgioso!!!!^_^Un bacione grande carissima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciao Anna :) Perdonami.Davvero mi dispiace. Prossima volta faro un premio multinationale. Lo giuro. Tante grazie carissima.
      E crepi il lupo! Un grande bacione a te :** !!!

      Usuń
  12. Ja też się zgłaszam, oczywiście.
    Co mi się podoba? Zgadzam się z Asią 'bluefairy' - zaskoczenie i różnorodność.
    Nie podoba mi się to, że często wywołują we mnie zazdrość, że ja tak nie potrafię.
    Podobnie jak inne osoby chciałabym abyś opublikowała czasem jakiś kursik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, spokojnie, trening czyni mistrza ;). Pamiętam o kursiku na rivoli tylko muszę znaleźć tzw. pomocną dłoń. Mam też już w planach inny kursik. Ale niech to będzie niespodzianka :)

      Usuń
  13. Zapisuję się z przyjemnością. Zawsze oglądam Twoje prace z zaciekawieniem. Obserwuję od dawna. W Twoich pracach podoba mi się staranność, z jaką je wykonujesz. Moim pracom jeszcze tego brakuje ale wiem, że to z pewnością kwestia ćwiczeń (a do tego potrzeba więcej czasu). Nie zauważyłam czegoś, co by mi się nie podobało. Każda praca jest inna, "niesztampowa". Chętnie poczytałabym sobie jaieś uwagi Twoje osobiste na tematy biżuteryjne. Wpisy o robieniu zdjęć bardzo mi się przydały chociaż nadal nie mam do zdjęć cierpliwości, to jednak wiedze mam i wiem jak wykorzystać gdy tylko czas pozwala na to. Robienie biżuterii z koralików wychodzi Ci bardzo dobrze, więc wg mnie zostań przy tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Kasiu, mój mąż ciągle mi powtarza "Nie jesteś maszyną. Ma być widać,że to ręczna robota". No ale ja taka właśnie jestem, że wszystko ma być po prostu dobrze wykonane. A uwagi... będę mieć na uwadze ;) Pozdrawiam Cię ciepło

      Usuń
  14. Jakże tak? Mnie tu nie ma? O, nie, nie. Już jestem :)))
    Pytania zadałaś taaaaakie Kasiu, że naprawdę.... Bo ja jakoś nie mogę znaleźć w Twoich pracach niczego, co mi się nie podoba. Choćbym bardzo chciała. Za to przeciwnie jak najbardziej :) Przede wszystkim podoba mi się profesjonalizm Twoich prac, niejednokrotnie prostota i klasyka, którą widzę, odpowiedni dobór barw i profesjonalna kompozycja dobranych materiałów do całości. Chcesz jeszcze? Proszę bardzo- lubię Cię podczytywać, tak, tak, bardzo. Lubię opisy przy każdej zamieszczanej tu przez Ciebie pracy, są ciekawe, interesujące i nieraz niebywale oryginalne. Podoba mi się panująca tu atmosfera i to, że oprócz biżuterii mogę znaleźć jeszcze coś innego- poradnik fotograficzny, a jestem przykładem jak te Twoje porady pomagają :)
    I czy candy, czy nie to tak po prostu jest, a Ty spryciulo dyplomatycznie doprowadziłaś do tego, bym powiedziała Ci o tym wprost :P
    Czy jest jeszcze coś, oprócz biżuterii, co chciałabym abyś zamieszczała na blogu? Hmmmm... Nooo, jakby to powiedzieć, skoro już tak mogę to..... łaknę jeszcze tutków i jeszcze więcej porad. He, he a teraz myśl, co by to mogło jeszcze być. Ale najważniejsze- bądź z nami nadal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też się zastanawiam co tak późno ;). Dorotko, ale mi tu dałaś do wiwatu. Ja skromna dziewczyna, nie przywykłam do tylu pochlebstw. Normalnie aż się zarumieniłam. Wielkie dzięki kochana :* Skoro tak bardzo mnie mobilizujesz to postaram się w przyszłym tygodniu wrzucić kolejną część poradnika. Myślę, że akurat ta część z pewnością bardzo Cię ucieszy . Buziaki wielkie :*

      Usuń
  15. Ostatnio jestem tak roztrzepana, że przeoczyłam zabawę :) Już nadrabiam i się zapisuję. Oczywiście banerek jest, a teraz odpowiedzi:
    Kasiu droga, za co lubię Twoją biżuterię: przesuwam po niej wzrokiem i nic nie psuje mi odbioru: niedoróbki, krzywe koraliki, koślawe wykończenie, brzydka stylizacja, złe zdjęcia... Twoją biżuterię lubię za to, że jest taka dopieszczona, spójna kolorystycznie i elegancka w formie. A przy tym potrafisz pokazać pazury, wiec nie jest przesłodzona :)
    Chciałabym zobaczyć więcej tutoriali i porad dotyczących koralikowania oraz fotografowania, bo to cenne rady są. Ot, co! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Martuś dziękuję :). Wiem, że interesuje Cię zwłaszcza fotografia i w miarę możliwości będę zamieszczać kolejne części poradnika, choć sama wiesz, że to temat morze, ale jakoś powolutku będziemy coś działać w tej materii ;) Buziaki

      Usuń
  16. Ta bransoletka bardzo przypomina mi nietypowy naszyjnik z bambusa i hematytów. Niezwykłe połączenie kolorów.

    "Co Ci się podoba w moich pracach a co nie?" - Chyba to co najczęściej mi się podoba i sprawia, że oglądanie tego bloga jest tak ciekawe, jest także tym co czasem najmniej mi się podoba, a mianowicie inne poczucie stylu niż moje :) To sprawia, że czasem znajdę coś w czym źle bym się czuła, a czasem takie skarby o jakich sama bym nie pomyślała.
    " Czy jest jeszcze coś, oprócz biżuterii, co chciałabyś abym zamieszczała na blogu?" Chyba nie, bo paru blogom, które oglądałam od dawna wprowadzanie zbytniej dawki grafomaństwa nie wyszło na zdrowie. Chyba , że w jakiś sposób były by to rzeczy związane z rękodziełem.

    banerek umieszczony, obserwuję jako Chichi Sama,
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że w mojej biżuterii każdy może znaleźć coś co właśnie jemu się podoba. Powiem, że to byłoby wręcz straszne gdyby wszystkim podobało się to samo. A tak jest jakaś różnorodność. Ja też zauważyłam, że wiele blogów "biżuteryjnych" przestało nimi być. Wrzuca się na nie po prostu co popadnie. Zastanawiałam się czy takie są właśnie oczekiwania innych. Dobrze, że rozwiałaś moje wątpliwości :)
      Pozdrawiam Cię ciepło:) Powodzenia!

      Usuń
  17. Kasiu, z ogromna przyjemnością ustawiam sie w "ogonku" po tak pysznie miodowego cukierasa :)
    Twoja biżuteria zachwyca, doborem kolorów, perfekcją wykonania. Jest dopieszczona w najdrobniejszym szczególe. Po prostu, jest tworzona z pasją :)
    Co bym jeszcze chętnie zobaczyła/przeczytała u Ciebie? ... Tu liczę na element zaskoczenia. Jestem przekonana, że jeszcze w niejednej dziedzinie jesteś specjalistką :)

    Gratuluję zwycięstwa w wyzwaniu. Wygrana w pełni zasłużona :)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko kochana :) Jakoś nie wyobrażałam sobie tego ogonka bez Ciebie. Oj powiem Ci, że ta właśnie perfekcja przyprawia mnie o niezły ból głowy i moich biednych paluszków ;) I kto wie, może jeszcze uda mi się czymś Was zaskoczyć hehe. Buziaki wielkie :*

      Usuń
  18. Kasiu, ja również z przyjemnością dołączam do Twojej słodkiej zabawy (wreszcie!).
    Zadałam sobie sporo trudu, aby przejrzeć historię Twojego bloga i znaleźć coś co mi się nie podoba, łatwo nie było ;-) Otóż, nie podoba mi się to, że nic nie znalazłam! :-)
    Lubię Twojego bloga za uporządkowanie, kolory, piękne i profesjonalne zdjęcie. Lubię Twoje prace, za ich różnorodność i perfekcyjne wykonanie. Cieszy mnie to, że odpowiadasz na każdy komentarz, że dbasz o to by było tu miło i ciepło...
    Śmiem przypuszczać, że masz wiele talentów, pewnie niejednokrotnie mogłabyś zaskoczyć nas czymś nowym - nie mam nic przeciwko, chwal się i dziel się! Tutoriali więcej wszyscy pragną - daj się skusić!!!
    Serdecznie Cię pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, bardzo się cieszę, że masz ochotę na tego cukierka :). No i podziwiam Cię za to, że chciało Ci się przekopywać mojego bloga . Są tu takie prace, których pewnie dziś bym nie opublikowała. Ale przecież nikt nie jest doskonały;) A co do moich talentów, to pewnie coś jeszcze by się znalazło. Ale ja skromna dziewczyna jestem i nie lubię się tak publicznie przechwalać. W ogóle przychodzi mi to z dużym trudem. A nad tutkiem już pracuję, bo tak mnie tu namawiacie, że po prostu nie mogę odmówić ;). Buziaki :*

      Usuń
  19. I ja chętnie wezmę udział w zabawie.
    Prezentowana przez Ciebie biżuteria podoba mi się, albo bardzo mi się podoba ;) Dlatego zaglądam tu często. Zawsze jestem pod wrażeniem zdjęć, które pięknie pokazują Twoje prace i to jest dodatkowa przyjemność oglądania.
    Co jeszcze bym chciała oglądać na Twoim blogu? Chyba więcej biżuterii, biżuterii i biżuterii ;)
    Porady dotyczące zdjęć są przydatne, więc jeśli podzielisz się jeszcze swoimi spostrzeżeniami, to chętnie je przeczytam.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że i Ty dołączasz do zabawy. Wiem też, że mam w Tobie wierną i bardzo życzliwą czytelniczkę :)). Kolejne biżutki już powstają i mam nadzieję, że przynajmniej niektórymi z nich Was zaskoczę. Zdradzę tajemnicę, że jeszcze czegoś takiego do tej pory nie prezentowałam. A zatem będzie to nowość ;) Uściski :)

      Usuń
  20. Kto jak kto ale ja to zawsze mam chrapkę na wszelakie łakocie więc z przyjemnością dołączam się do zabawy :) Kasiu nie ma nic takiego czego nie lubiłabym w Twoich pracach. Wszystkie dopracowane w najdrobniejszym nawet szczególe zarówno pod względem kolorystycznym, jak i estetycznym. Urok każdej z Twoich prac podkreślają doskonałe zdjęcia, a opis jest dopełnieniem całości. Nasłodziłam wiem ale gdybym nie była pod wrażeniem Twoich prac nie zaglądałabym tu z wypiekami :) to przez Ciebie zabrałam się za wywijasy igłą i sprawia mi to coraz więcej radości :) Odpowiadając na drugie pytanie - zdecydowanie podobnie jak dziewczyny domagam się tutków! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze wiedzieć, że jest jeszcze łasuch w tym gronie :) Przyznaję się,że łakocie to to co tygryski lubią najbardziej. Czekoladę mogłabym jeść... tabliczkami ;). A Twoje słodzenie Aga, tylko miło połechtało moje ego, które, nota bene, urosło z 10cm .I bardzo się cieszę, że dzięki mnie zaczęłaś wywijać igłą, bo idzie Ci to naprawdę świetnie. Buziaki :*

      Usuń
  21. Witaj Kasiu...
    Oczywiście chętnie przygarnę tą bransoletkę... jak mi się uda...
    A co do pierwszego Twojego pytania... cóż podobają mi się Twoje prace, są piękne a na dodatek robisz super zdjęcia. A co mi się nie podoba... cóż Twoje prace, są piękne a na dodatek robisz super zdjęcia ;)))))))))))))).
    odpowiedź na drugie pytanie jest krótka -nic. Uważam że blog powinien być jednotematyczny...
    Pozdrawiam Kasiaok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasieńko :) Czyli mówisz, że moje prace stanowią konkurencję dla Twoich;). Ale to zdrowa i pozytywna konkurencja. Zakładając bloga chciałam, aby był to blog poświęcony biżuterii. Oglądając wiele właśnie biżuteryjnych blogów, znajduję na nich właściwie wszystko. Zaczęłam się zastanawiać czy to dobry kierunek. Dzięki wielkie, że utwierdziłaś mnie w moim przekonaniu. Blog o biżuterii ma być blogiem o biżuterii a nie galerią wszystkiego po trochu. Ściskam mocno :)

      Usuń
  22. Kasiu, ale sie mogę zapisać mając adres wysyłkowy na terenie naszego pięknego kraju? Jak nie, to po prostu mnie wykasuj :) A co mi się podoba? Że tak solidnie podchodzisz to swoich prac, że zawsze są skończone i perfekcyjnie wykończone, nie ma niedoróbek, ściemy i wystających nitek :) I zawsze ją tak pięknie pokazujesz! No i znajdujesz czas na dzielenie się doświadczeniem fotograficznym - ostatnio często zaglądam, więc przy okazji dziękuję :) No i na pewno nie będę oryginalna, ale tutoriale to jest to, je na pewno chętnie bym zobaczyłą. A może tak jeszcze szkółka włoskiego, co? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś jasne, że możesz się zapisać! :) Przecież wiem, że bywasz w kraju, więc w razie czego po prostu nagroda tylko troszkę poczeka na Ciebie ;). Nad tutkiem, skromnym, bo skromnym, ale już pracuję. Jak poskładam to wszystko do kupy, to od razu podzielę się z Wami. I jak mówią Włosi... nessun problema ;)

      Usuń
  23. Zapisuję się oczywiście:) Co lubię w Twoich pracach? To jak idealnie są wykonane, dopracowane w każdym szczególe, staranne, każdy koralik jest dokładnie tam, gdzie powinien być:) Na drugą część pytania, pozwolę sobie nie odpowiedzieć, bo musiałabym, na siłę szukać czegoś co mi się nie podoba:) A oprócz biżuterii, z chęcią poczytam o fotografii, żeby odświeżyć sobie pamięć:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :). Niedługo znowu będziesz miała co czytać, bo piszę powoli kolejną część poradnika.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  24. To ja również się zapisuję :)
    Co mi się podoba w pracach? Precyzja, cudowne wykonanie. To, że każda praca jest przemyślana i fantastycznie wykonana. To, że nawet proste rozwiązania tworzą małe dzieło sztuki - jak mikołajkowy wisior z czerwonym howlitem. I kolory - makhallat to mój faworyt! Komplet w barwach pachnący kuchnią arabską... prawdziwy majstersztyk :)
    A ze spraw poza biżuterią bardzo przydały mi się fotograficzne wskazówki. I choć moje zdjęcia dalekie są od ideału, ćwiczyłam podpowiedziane rozwiązania i mam nadzieję, że jak tylko dorobię się porządniejszego sprzętu, wykorzystam je w pełni. Gdybyś zatem miała jeszcze jakieś wskazówki, bardzo chętnie skorzystam z Twojej wiedzy i doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże miło czyta się takie komentarze. Dziękuję :). Czasami mam wątpliwości co do zestawień kolorów, ale Makhallat to też mój ulubieniec;). Pisanie poradnika o fotografowaniu wymaga sporo czasu, bo chcąc napisać coś sensownego muszę przekopać swoje ogromne zasoby zdjęć, które w najlepszy sposób pokazują dane zagadnienie. Mam nadzieję, że kolejna część przypadnie Wam do gustu ;)

      Usuń
  25. Witam ;) Jestem tu po raz pierwszy, ale tak mi się spodobało, że na pewno zostanę na stałe. Jako, że nie poznałam jeszcze całej Twojej twórczości - Twoje pytania są dla mnie za trudne ;) Ale chętnie odpowiem co mi się spodobało najbardziej do tej pory, a z czasem nadrobię resztę. Otóż z racji tego, że jestem florystką i sama tworzę podobne rzeczy, bardzo spodobały mi się jaj wielkanocne. Są przepiękne i myślę, że będą dla mnie inspiracją. Jak już mówiłam - nie znam jeszcze całego asortymentu wystawionego przez Ciebie na bloga, ale znów nawiązując do mojego zawodu, chętnie zobaczyłabym motywy kwiatowe w Twoich dziełach ;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie :
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że Ci się u mnie spodobało :). Jeśli rozejrzysz się jeszcze troszkę, to znajdziesz również kwiaty i to nie tylko w biżuterii ;). Kwiatowe, biżuteryjne wzory być może się pojawią z nadejściem wiosny, Zobaczymy.
      Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie. Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  26. Nie wiem czemu umknął mi gdzieś ten post..ale przybywam oczywiście i ja:) Kasiu nie wiem tylko czy mogę będąc gdzie indziej..czy to mnie dyskwalifikuje? ale polski adres posiadam oczywiście:)
    Moja droga jeśli chodzi o pierwsze pytanie to jedyne co mi się nie podoba to to, że ja takich rzeczy robić nie potrafię :D.. A tak całkiem serio to Twoje prace zawsze przykuwają mój wzrok, siedzę i podziwiam, wszystko - dobór kolorów, estetykę, kształty.. Potrafisz stworzyć biżuterię z pazurem, ale również taką lekką i delikatną. A przy tym wszystkim zawsze robisz perfekcyjne zdjęcia, więc zawsze ogląda się Twoje dzieła z ogromną przyjemnością.
    Pytanie drugie.. Ja, ze względu na to, że kończyłyśmy tą samą szkołę bardzo chciałabym zobaczyć Twoje prace o których jeśli dobrze pamiętam pisałaś w faktach o sobie. Ale wiem, że może ze względu na tematykę bloga nie będziesz chciała ich tu pokazywać. Poza tym, ja osobiście chciałabym bardzo tutoriale.. na takim koralikowaniu to ja się nie znam, a chętnie bym spróbowała czegoś nowego:). Oczywiście poradnik fotograficzny też czytam i przypominam sobie wiadomości zapodziane gdzieś głęboko w mojej głowie:). Także również czekam na kolejne części. Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic Cię Aniu nie dyskwalifikuje. W razie czego zatrudnimy gołębia pocztowego, by dostarczył przesyłkę ;). I dziękuję bardzo za tyle miłych słów. Właśnie przygotowuję tutorial i myślę, że akurat ten będziesz mogła wykorzystać i połączyć z sutaszem. A swoją drogą ciekawa jestem bardzo takiego połączenia ;-) Ściskam Cię mocno !

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...