środa, 26 sierpnia 2015

Niespodzianka i wyróżnienie

Bardzo lubię niespodzianki. Zwłaszcza te miłe. Ostatnio właśnie taka mnie spotkała :-) A wszystko to za sprawą Bożenki z Niteczkowego zawrotu głowy. Ale po kolei. Jakiś czas temu Bożenka napisała do mnie dość tajemniczego maila. Poprosiła o podanie adresu, na który mogłaby mi coś wysłać. Napisała, że chciała mi to wysłać mailem, ale niestety nie ma takiej możliwości. Napisała też, że na razie nic więcej mi nie powie, żebym uzbroiła się w cierpliwość, a niedługo wszystko się wyjaśni. Choć zżerała mnie ciekawość, czekałam cierpliwie. Zarówno na przesyłkę jak i na wyjawienie tajemnicy. Aż nadszedł ten dzień, kiedy listonosz przyniósł tajemniczą kopertę. Znajdował się  w niejmiędzy innymi ten, śliczny, turkusowo - różowy domek z oliwkową sówką :






Oprócz domku, dostałam jeszcze parę "przydasi" i bardzo wzruszający list. Kiedy go czytałam, łezka mi się w oku zakręciła. Jednakże nadal tajemnica nie została wyjawiona. Dopiero na swoim blogu Bożenka napisała, że zapomniała o urodzinach bloga i zorganizowaniu jakiejś blogowej zabawy. Dlatego postanowiła przyznać nagrody-niespodzianki trzem osobom, najczęściej komentującym jej posty. Ja zajęłam zaszczytne drugie miejsce i dzięki temu stałam się posiadaczką szydełkowego domku :-).  Bożenko, dziękuję ! :-)  To ogromnie miłe, kiedy dostaje się taką niespodziankę, praktycznie za nic. Jedynie za dobre słowo i odrobinę ludzkiej życzliwości. 


Na tym jednak niespodzianek nie koniec. Parę dni temu dostałam wyróżnienie od Eweliny. Ewelino, serdecznie Ci za nie dziękuję :-))

Teraz odpowiem na pytania, które zadała Ewelina :


1. Dlaczego powstał Twój blog?
Trochę z ciekawości, czy i ja mogę blogować skoro inni to robią. Ale też i dlatego, że chciałam się podzielić z innymi swoją pasją.
2. Czy uważasz że spełnił Twoje oczekiwania? 
Tak, spełnił.A nawet przerósł. Nie sądziłam, że dzięki blogowi poznam tyle fantastycznych osób.
3.Czy bardziej cenisz "elegancką prostotę", czy wolisz blogi z dużą ilością grafiki i muzyką?
Lubię przejrzyste blogi, które potrafią przyciągnąć moją uwagę.  
4. Czy negatywne komentarze są dla Ciebie przyczynkiem do zastanowienia się nad publikowaną treścią?
Każdy ma prawo do wyrażenia własnego zdania i opinii. A konstruktywna krytyka chyba jeszcze nikomu nie zaszkodziła .
5.Jak reagujesz na hejty? Irytacją, śmiechem czy lekceważeniem?
W realnym świecie jest wiele nienawiści. A o wiele łatwiej hejtować kryjąc się za ekranem monitora. I po co to komu? Nie lepiej wykazać odrobinę życzliwości wobec drugiego człowieka?
6.Czy przeglądasz statystyki w bloggerze? 
Czasami.
7.Czy konieczność zamknięcia bloga byłaby dla Ciebie wielkim wyrzeczeniem?
Z pewnością byłoby mi ogromnie przykro, gdybym musiałam zamknąć bloga.
8. Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
Wszystkie wyróżnienia są bardzo miłe. 
9. Czy uważasz, że publikowanie postów nawet wtedy gdy nie ma się nic do powiedzenia jest słuszne?
Jeśli się nie ma nic do powiedzenia, to po co się w ogóle odzywać ? ;-)
10. Czy założenie bloga wniosło dla Twojego życia jakąkolwiek wartość?
Z pewnością wiele się nauczyłam i rozwinęłam w tym co robię. Poznałam też wiele cudownych osób.  Niektóre  nawet znajomości przeniosły się do świata realnego J

Wybacz Ewelino, ale na tym zakończę zabawę. Nie przekażę pałeczki dalej i nie nominuję kolejnych blogów, bo po prostu nie chciałabym, by ktoś się poczuł przeze mnie pominięty.



Dziękuję wam, moje kochane za wszystkie pozostawione komentarze i za każde dobre słowo. Witam też nową obserwatorkę w gronie stałych podglądaczy.
Pozdrawiam was wciąż i jeszcze wakacyjnie! :-)



8 komentarzy:

  1. Kasiu, taką niespodziankę też bym bardzo polubiła :) Śliczniutka ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek z sówką zdecydowanie skradł tego posta, jest totalnie uroczy, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Że też ja na maila tylko spamy dostaję ;)
    Kasiu, serdecznie gratuluję wyróżnień i fajnej ozdoby, bardzo miła niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciebie to spotykają bardzo miłe niespodzianki , domek skradł moje serducho bo bardzo uroczy :) Gratuluje też wyróżnienia zawsze to miłe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O! To bardzo miły gest. Fajniutkie 'gratisy' Ci się trafiły. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny <3 miło poczytać twoje odpowiedzi i poznać troszkę bliżej

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia :))Domek jest przepiękny :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...