środa, 9 stycznia 2013

Tartaruga

Nastała moda na gady. Wszyscy mają gady ,więc mam i ja. Oj długo go hodowałam, bo i koraliko - i czasożerna ta gadzina potwornie. Ale jest i ma się dobrze. Tylko zastanawiam się czy to żółw, czy bardziej wąż. A może połączenie jednego i drugiego? Wybrałam dość spokojną kolorystykę. Dominującym kolorem jest oczywiście szafirowa zieleń. Sznur wykonany jest metodą ukośnikową na 14 koralików w rzędzie. Ma 1,4 cm średnicy.Wyszedł zatem całkiem pokaźnych rozmiarów, taki oto sobie gad.

Materiały : koraliki Toho 11/o w kolorze: inside color rainbow lt. sapphire opaque teal lined,opaque jet,opaque-lustered turquoise, ceylon apricot, ceylon rise pudding. Antyalergiczne wykończenia metalowe. Długość naszyjnika 52 cm, średnica 1,4cm.






Gdyby ktoś chciał się pokusić i spróbować własnoręcznie zrobić taki sznur, zamieszczam wzór i życzę powodzenia :-). Wzór pochodzi z bloga Chudibeads.


9 komentarzy:

  1. Przepiękny! Jeśli starczy mi tyle samo cierpliwości to chętnie zmierzę się z tym cudnym wzorem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że naszyjnik się podoba. Życzę zatem całego mnóstwa cierpliwości zwłaszcza przy nawlekaniu koralików no i owocnej pracy. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Przepiękny jak i reszta prac. Misternie zrobione z wielką dbałością o szczegóły. Miło było obejrzeć i dowiedzieć się paru ciekawostek. Z wzoru pewnie skorzystam bo już wcześniej mnie zauroczył...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jaka śliczna bransoletka!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dobrane kolory! Muszę to przemyśleć i ... taki wąż bardzo mnie kusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest niesamowita praca taka realistyczna , jak prawdziwy wąż , popieram wypowiedz powyżej "misterne parce "

    OdpowiedzUsuń
  6. super)))akurat teraz pracuję nad nim) przecudowne prace na tym blogu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wpadnę do Ciebie obejrzeć Twój sznur ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...