czwartek, 14 lutego 2019

Boracay - bansoletka z pereł


W taki dzień jak dziś powinnam przyjść do Was z czymś czerwonym. Najlepiej z serduszkiem, bo to przecież symbol miłości 😊. A Walentynki bez miłości przecież nie istnieją 😉. Czerwień bardzo lubię i chętnie noszę, ale w mojej biżuterii jest to kolor, który raczej rzadko gości. Zamiast z czerwienią przybywam dzisiaj z elegancką i wiecznie modną bielą.
Chciałabym pokazać Wam dzisiaj perły o wyjątkowym, wręcz powiedziałabym, unikatowym kształcie. Przyznajcie same. Ile z Was widziało takie perełki ??? Mnie się kojarzą z puzzlami. A Wam? Bardzo lubię wyszukiwać takie okazy o nietypowym kształcie czy kolorze. Miałam przyjemność pokazać Wam już perły w kształcie patyczków , czyli perły Biwa  Muszę się Wam przyznać, że te perły długo leżały, zanim doczekały się aranżacji. Ich ciekawy kształt, jak i nawiercone otwory jakby samoistnie narzuciły wykonanie z nich bransoletki. No i przede wszystkim też i to, że miałam ich tylko 7 sztuk. Tylko albo aż 😃. Choć pomysłów było kilka, postawiłam na najprostszą opcję. Perły nie są idealne, ale mają ciekawy kształt, piękny overton i orient, więc już same w sobie przyciągają wzrok. Nie potrzebują nadmiaru towarzystwa. Ich jedyną ozdobą są dwa metalowe ażurowe elementy z delikatnym kwiatowym ornamentem. W końcu bransoletka musi mieć nie tylko odpowiedni wygląd, ale i odpowiednią długość. Połączenie pereł z ozdobnymi elementami pozwoliło stworzyć tę bransoletkę. Achhh.... Nie powiedziałam Wam najważniejszego. Bardzo nie lubię używać terminu "prawdziwe perły", bo jest to nieprofesjonalne (wszystkie perły są prawdziwe, a "sztuczne perły" to po prostu imitacje), ale te perły stworzyła natura. Oczywiście człowiek maczał w tym swoje palce, bo przecież w naturze takie kształty nie występują. Perły pochodzą oczywiście z hodowli i są perłami hodowanymi. Wczepiono jądro-zarodek perły w perłopława i pozwolono mu obrosnąć masą perłową. Dzięki takim cudom mogłam przyczynić się do powstania tejże oto bransoletki.


Materiały: ok. 1,2x1,2cm perły, metalowe elementy ozdobne i wykończeniowe w kolorze srebra. Długość bransoletki 18,5cm. 


Miracolo, perły, pearl bracelet

Miracolo, perły, pearl bracelet

Miracolo, perły, pearl bracelet

Miracolo, perły, pearl bracelet

Miracolo, perły, pearl bracelet

Miracolo, perły, pearl bracelet

Zrobiło się już późno, dlatego zostawiam Was sam na sam z perłami i lekturą do poduszki 😉. Dziękuję Wam przeogromnie za Wasze przemiłe komentarze i odwiedziny. A z okazji Walentynek życzę Wam wiele miłości na każdy dzień roku 💗💕💗

16 komentarzy:

  1. PIĘKNA!! Nie widziałam jeszcze perełek w takim kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Ja też po raz pierwszy miałam przyjemność pracować z takimi perłami.

      Usuń
  2. Niesamowite perły, nie widziałam jeszcze takich, co za kształt :) Bransoletka wyszła pięknie i prezentuje się niezwykle elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu bardzo :) Oj te perły potrafią zaskoczyć ;)

      Usuń
  3. Znowu pokazałaś, że masz dobre oko do wynajdywania 'perełek' i zamieniania je w przyciągające oko cudeńka. Podobnie jak w przypadku dymnych kwarców obok tych pereł przeszłabym obojętnie. Pomyślałabym, że dziwaki jakieś. A tu proszę - piękna bransa syci oko me. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu ♥. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam te perły, też pomyślałam, że to dziwaki, ale ja lubię wyzwania i staram się dojrzeć piękno, tam gdzie jest ono głęboko ukryte ;)

      Usuń
  4. Piękne i oryginalne perły :) Faktycznie nie potrzebują dużo towarzystwa. Cudna bransoletka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i niezwykłe perły :) W połączeniu z tymi elementami metalowymi wyszła piękna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Marzenko pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykłe te perły jak i w kształcie tak i w swoim połysku, świetnie się komponują z tymi ażurowymi elementami. Bransoletka cuuudo!!!Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam jeszcze takich pereł, są niesamowite, a razem z metalowymi elementami tworzą elegancką całość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko i dowód na to, że niewiele potrzeba, aby stworzyć niezwykle elegancką, szykowną biżuterię. Jak wiadomo, potrafią to jedynie najwięksi mistrzowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Puzzle :-) pierwsze moje skojarzenie zanim jeszcze opis przeczytałam:-) pięknie poskładałaś je w całość i bransoletka wyszła cudna i delikatna! Gratuluję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...