czwartek, 24 stycznia 2013

Lakini

Czasami jest tak, że się człowiekowi nic nie chce. Trzeba sobie wtedy poprawić troszkę humor i dostarczyć porcji energii. Można na przykład zjeść czekoladę, albo zafundować sobie coś nowego ;-) Najlepiej coś czerwonego, bo to kolor magiczny o wielkiej sile. Ma zapewnić szczęście, radość i bogactwo osobom go noszącym. Czy wiecie, że w dawnych czasach na terenie Europy kolor ten był przywdziewany przez władców oraz dostojników, a do dziś jest utożsamiany z wysokim statusem społecznym? Gdzie witani są aktorzy, celebryci itp. jak nie na czerwonym dywanie ;-)?  Zatem może warto mieć na sobie chociaż coś małego w tym magicznym kolorze? Odcieni tego koloru jest bardzo, bardzo wiele. Ja wybrałam ciemno- czerwony, wręcz bordowy przełamy odcieniami szarości i brązu. Oto co powstało ....

Materiały: Superduo w kolorze opaque red picasso, koraliki Toho 11/o w kolorze trans rainbow ruby i silever - lined gray. Dodałam metalowe zapięcie - koliberka. Długość bransoletki 21 cm, szerokość ok. 2,5 cm.






Tutaj zamieszczam wzór, z którego skorzystałam.



6 komentarzy:

  1. Mnie też się ten wzór bardzo podoba. Dziękuję Ci, Basiu za wszelkie bardzo miłe komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę pobuszowałam u Ciebie :) jest czym oczy nacieszyć.

      Usuń
    2. Dziękuję. Też u Ciebie pobuszowałam i na pewno jeszcze nie raz zagoszczę na Twoim blogu :-)

      Usuń
  2. Preciosa la pulsera, me gusta mucho. Los colores que has elegido son perfectos. Un saludo desde Leganes, España

    OdpowiedzUsuń
  3. Muchas gracias. Saludos desde Polonia :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...