niedziela, 6 stycznia 2019

Seyval -wisiorek z kwarcowym gronem


Witajcie kochane w nowym roku ! 😊 Nie będę robić podsumowań, bo musiałabym napisać,  że moje zeszłoroczne blogowanie było chyba najmniej owocne w ciągu tych 7 lat istnienia bloga. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy i przyznać, że mój twórczy zakątek nieco pokrył się kurzem. Nie chcę też robić żadnych noworocznych postanowień ani obiecywać poprawy, bo wiadomo, czym takie obiecanki się kończą 😉.
Nie mniej jednak cobyście o mnie nie zapomniały za szybko, od czasu do czasu, będę Wam się przypominać i wrzucać jakąś pracę. Dziś mam dla Was wisior z moim ulubionym gronkiem. Tym razem gronko jest solidne, sporych rozmiarów, jak na gabaryty wisiora przystało. Grono tworzą moje ukochane oponki. Znajdziecie tu barwione na intensywne kolory oponki kwarców, cytryn, jak i kryształ górski, chłodny niczym odłamek z krainy lodu. U dołu gronka powiesiłam fasetowaną kroplę chalcedonu w kolorze zielonego jabłuszka. W wisiorku wykorzystałam także gotowy ażurowy, metolowy element, który przyozdobiłam maleńkim kaboszonem w kolorze czerwieni. Całość zawiesiłam na długim, zielonym syntetycznym rzemieniu. Może to nieskromnie zabrzmi, ale wisior w rzeczywistości wygląda ślicznie i bardzo mi się podoba. Choć urody mu nie brakuje, robił wszystko, aby na zdjęciach nie wczuć się w rolę modela. No cóż? Czasami bywa i tak 😉.


Materiały : 25mm ażurowa srebrna moneta- zawieszka, 3x4 oraz 2x3 mm oponki kwarców, cytrynu, kryształu górskiego, 15mm fasetowana kropla chalcedonu w kolorze zielonym, syntetyczny rzemień, metalowe elementy wykończeniowe.



Miracolo, chalcedony ang quartz pendant, oponki kwarcu, chalcedon kropla, cytryn, wisiorek

Miracolo, chalcedony ang quartz pendant, oponki kwarcu, chalcedon kropla, cytryn, wisiorek

Miracolo, chalcedony ang quartz pendant, oponki kwarcu, chalcedon kropla, cytryn, wisiorek

Miracolo, chalcedony ang quartz pendant, oponki kwarcu, chalcedon kropla, cytryn, wisiorek

Miracolo, chalcedony ang quartz pendant, oponki kwarcu, chalcedon kropla, cytryn, wisiorek

Miracolo, chalcedony ang quartz pendant, oponki kwarcu, chalcedon kropla, cytryn, wisiorek

Miracolo, chalcedony ang quartz pendant, oponki kwarcu, chalcedon kropla, cytryn, wisiorek



 Ściskam Was mocno, dziękując za Wasze odwiedziny i pozostawione dobre słowo 💗.
Jestem bardzo ciekawa czy czynicie jakieś noworoczne postanowienia i jak się potem one mają do rzeczywistości. Przyznaję się, że mi się nigdy nie udało ich dotrzymać. A Wam?




24 komentarze:

  1. Piękna, żywa kolorystyka, idealna na karnawał! Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Dorotko :)). Tobie również wszystkiego co najlepsze na cały rok!

      Usuń
  2. Śliczny wisior i mega kolorowy... Miałam tak samo z blogiem... Dlatego nie robię żadnych noworocznych postanowień ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2019 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy za oknem szaro, trzeba odrobiny koloru na lepsze samopoczucie ;). Dziękuję Marzenko i również życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku :**

      Usuń
  3. Wisiorek naprawdę przecudnej urody! Przyznam, że jeszcze nie widziałam tak kolorowego gronka, genialnie to wygląda :)
    Nigdy nie robiłam "postanowień noworocznych", ale... w tym roku niespodziewanie mam, po raz pierwszy ;) Pojęcia nie mam co z tego będzie, ewentualnie napiszę za rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie troszkę zaszalałam z kolorami, ale ciszę się, że moje szaleństwo się podoba :).
      Bardzo mnie ciekawi, co sobie postanowiłaś, ale muszę się uzbroić w cierpliwość ;). Życzę Ci Aniu, by udało Ci się zrealizować, to co sobie założyłaś :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają takie kolorowe, ale nie przeładowane formy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie formy pasują praktycznie do wszystkiego ;) A ja im starsza jestem tym bliżej mi do prostoty i umiaru :D

      Usuń
    2. To u mnie jest na odwrót ;) Chyba mam zadatki na ekscentryczną staruszkę :P

      Usuń
    3. Ja mam podobnie. Lubię mocne biżu, nabieram ochoty na tatuaż i sztuczne rzęsy, o mocnym różowym nie wspomnę ;))))

      Usuń
    4. Im starsze, tym bardziej szalone i odważne ;) Ciekawe, co będzie za lat 20... :D :D :D

      Usuń
  5. Przepiękny wisior, zachwyca intensywnością kolorów :) Noworocznych postanowień nie robię od dawna, nigdy nie udawało się zrealizować planów :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marysiu :)). Z tego samego powodu i ja zaniechałam już wszelkich postanowień. Życie i tak samo zdecyduje ;)

      Usuń
  6. Też jestem fanką gronek, szczególnie tych w Twoim wykonaniu, więc wisiorek podoba mi się bardzo. Z postanowieniami noworocznymi mam na bakier, bo czasem robię, ale nie daję rady wytrwać. Najlepiej postanowić coś nie od nowego roku, czy poniedziałku czy innego 'przełomowego momentu, tylko z dnia na dzień. Kiedyś przez dwa lata udało mi się nie jeść słodyczy po spontanicznej decyzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :*. Ja już nie obiecuję sobie, że nie będę jeść słodyczy, bo w tej kwestii za słaba ma siła woli ;)

      Usuń
  7. Wisior jest przepiękny! Uwielbiam Twoje gronka, jesteś prawdziwą mistrzynią i jak nikt umiesz idealnie dobrać w nich kolory :)
    Ja kiedyś robiłam postanowienia, ale teraz wyznaczam sobie po prostu drobne cele na bliżej nieokreśloną przyszłość, niekoniecznie na nadchodzący rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ja miło czytać takie słowa! Dziękuję Ci bardzo, Kajko ♥. A jeśli chodzi o cele, to Twoja metoda jest świetna, bo przecież każdy mały krok przybliża nas do celu ;)

      Usuń
  8. Podoba mi się, jak dobrałaś kolory, wygląda to bardzo wiosennie i lekko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...