poniedziałek, 25 września 2017

Testowanie koralików od Koraliki.pl

Znacie to uczucie, kiedy przychodzi do Was paczucha pełna nowych koralików i półfabrykatów do wyrobu biżuterii, a Wam z podniecenia drżą ręce i jedyna myśl, jaką macie w głowie, to rozpakować paczkę jak najszybciej? Powiem Wam, że swoją przesyłkę rozpakowywałam pełna ekscytacji, a do tego w tempie ekspresowym :D.
Zacznijmy jednak od początku... Otóż jakiś czas temu Dominika ze sklepu koraliki.pl, zapytała mnie, czy nie miałabym ochoty wypróbować i przetestować ich nowych produktów. Czy mogłam odmówić? ;-) Wybierając produkty, czułam się jak dziecko w sklepie ze słodyczami :D. Moje oczy nie mogły się oderwać od tej ogromnej gamy kolorystycznej wszelkich koralików i ślicznych półfabrykatów. To korciło i to nęciło. Chciałoby się wziąć prawie wszystko. Jak to w życiu bywa, wszystkiego mieć nie można. Trzeba dokonywać rozważnych wyborów, zwłaszcza przy ograniczonym budżecie. Wybrałam więc sznury szklanych koralików o bardzo wdzięcznej nazwie Lunar. Mają naprawdę prześliczne kolory i występują w różnych rozmiarach, tak, że z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Oprócz tego wybrałam szklane bicony. Byłam ich bardzo ciekawa, bo lubię ten kształt koralików, ale zasadniczo rzecz biorąc, jeśli chce się kupić bicony w dobrej jakości, to trzeba za nie odpowiednio zapłacić. Tym większa była moja radość, kiedy rozpakowałam przesyłkę i moim oczom ukazały się śliczne kryształki. Mają nie tylko piękne kolory, ale i bardzo ładny szlif, bez żadnych wad. Moim zdaniem to świetna alternatywa dla droższej konkurencji. Wybrałam również koraliki Miyuki Delica w trzech kolorach. Ciekawił mnie zwłaszcza kolor apricot gold. Z tymi goldami jest tak, że albo są żółte jak starlighty, albo różowe jak rose gold. Odcień apricot gold jest prześliczny. Według mnie to właśnie on najbardziej przypomina prawdziwe złoto, do którego dodano odrobinę miedzi. Kolor tee berry to mieszanka odcieni fioletu, różu i złota. Po prostu coś pięknego :). Zachwycił mnie też kolor ice blu. Dokładnie taki jest-lodowy błękit. Pastelowy odcień niebieskiego z odrobiną gołębiej szarości. Mam nadzieję, że w towarzystwie kamienia księżycowego będzie wygląd prześlicznie ;-). Wszystkie te koraliki muszę mieć jakąś bazę. Drut pamięciowy, zapięcia i sztyfty idealnie sprawdzą się w tej roli.
Jeszcze raz dziękuję bardzo Dominice i sklepowi koraliki.pl za te wszystkie śliczne koraliki i półfabrykaty, za możliwość ich wypróbowania i za wiarę w to, że będę umiała wyczarować z nich coś niesamowitego :-).
Z Wami kochane, będę się na bieżąco dzielić relacją z procesu twórczego ;-).



A oto co sobie wybrałam. 
Zaczynając od największych rozmiarowo : 
  1. Koraliki Lunar niebieskie 6mm
  2. Koraliki Lunar niebieskie 4mm
  3. Koraliki Lunar zielone 4mm
  4. Koraliki CrystaLine™ bicones aqua 4mm
  5. Koraliki CrystaLine™ bicones purple 4mm
  6. Koraliki CrystaLine™ bicones purple 3mm
 

Koraliki Miyuki Delica w obłędnych kolorach :) :
  1. opaque ice blue
  2. galvanized apricot gold
  3. metallic tea berry luster


Elementy ze stali chirurgicznej 316, o której opowiem Wam wkrótce:
  1. Sztyfty płaskie 6mm
  2. Sztyfty z kulką 5mm
  3. Baranki
  4. Karabińczyk 9mm
oraz półfabrykaty w kolorze srebrnym:
  1. Karabińczyk 10mm
  2. Drut z pamięcią



No to chyba nie ma, co więcej gadać, tylko trzeba zacząć działać ;-). Ja już mam pewne pomysły na wykorzystanie koralików i półfabrykatów, ale może Wy macie ciekawsze? Podzielcie się nimi ze mną w komentarzach. Może wspólnie stworzymy jakieś wiekopomne dzieło :-).


Tymczasem żegnam się z Wami. Dziękuję za to, że do mnie zaglądacie i zostawiacie tyle przemiłych komentarzy ♥. Nie spodziewałam się, że perełki wywołają w Was tyle ciepłych uczuć. W takim razie zapowiadam, że niedługo będą kolejne ;-) 

Ściskam Was mocno! 


11 komentarzy:

  1. Oj, ale cudowności! I ciągnie Cię w niebieskosci :) ja z biconow ostatnio zrobiłam bransoletki na drucie pamięciowym (muszę je w końcu o pokazać) :) czekam niecierpliwie co wyczarujesz i na pewno się nie zawiode :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Judytko, trafiłaś w sedno! Wzięło mnie na wszelkie niebieskości i na pewno będzie u mnie tego koloru duuuużżżooo :D. A ja czekam na Twoje brasoletki na drucie pamięciowym. Jeszcze takich nie robiłam :D

      Usuń
  2. Same cudeńka w pięknych kolorach, te koraliki Lunar są wręcz hipnotyzujące :) Jestem bardzo ciekawa co stworzysz z tych wszystkich dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lunary od razu skradły moje serce i miałam ogromny problem, by zdecydować jaki kolor i jaki rozmiar wybrać. Wierz mi Aniu, że sama jestem ciekawa, co mi wyjdzie z tych dobroci i czy uda mi się zrealizować moje pomysły ;)

      Usuń
  3. Zapowiada się wspaniale - już nie mogę się doczekać co wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze czary już rozpoczęte :) Czekam jeszcze na małą dostawę, bo jak to często bywa, po drodze pomysł nieco ewaluował ;)

      Usuń
  4. Czekam z niecierpliwością na to co stworzysz z tych cudowności :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam Kasiu z niecierpliwością, co Ci wyjdzie fantastycznego z tych pięknych koralików i półfabrykatów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności wybrałaś, miyuki delica mają piękne kolory aż nie mogę się doczekać jak Ty pięknie je skomponujesz
    Do dzieła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam w takim razie na kompozycje;)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kolory wybrałaś :) Jestem bardzo ciekawa co z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...