sobota, 4 maja 2019

Grenadines - komplet z kwarcami turmalinowymi i granatami

Długa majówka zapowiadała się pięknie, ale dzisiejszy deszcz pokrzyżował nieco plany. Ja się nawet cieszę, że wreszcie troszkę popadało. Podlało mój ogródek, napoiło spragnione roślinki, a mi pozwoliło usiąść do komputera i napisać do Was parę słów.

Dziś mam dla Was kolejną parę kolczyków i od razu uprzedzam, że będzie ich więcej 😉. Właściwie to chcę pokazać Wam bardzo prosty komplet składający się z kolczyków i klasycznej, skromnej bransoletki. Zacznę od kolczyków. Od pierwszego wejrzenia zakochałam się w kwarcowych kropelkach. Urzekły mnie i oczarowały swym pięknym kolorem w odcieniu turmalinu, choć prawdę powiedziawszy, mnie ten kolor bardziej kojarzy się z czerwonym winem gronowym. Skoro jednak kwarce kupiłam jako turmalinowe, trzymajmy się tego i uznajmy, że bliżej im kolorystycznie do  jakże cudnego i szlachetnego minerału, jakim jest turmalin 😊. Brioletki okręciłam srebrnym drutem, dodałam srebrny łącznik z granatem, a wszystko zawiesiłam na srebrnych biglach typu kajdanki. Komplet jest klasyczny, elegancki, ponadczasowy i w wyjątkowo pięknym kolorze. Będzie pasował każdej kobiecie do każdej stylizacji.

Materiały: 10x10mm kropla-brioletka kwarcu turmalinowego, ok. 11mm łącznik z granatem, bigle-kajdanki, drut oraz srebrny łańcuszek typu rolo 2,5mm.



Miracolo, kolczyki z granatem, kolczyki z kwarcem turmalinowym, garnet earrings, tourmaline quartz earrings, kwrac turmalinowy

Miracolo, kolczyki z granatem, kolczyki z kwarcem turmalinowym, garnet earrings, tourmaline quartz earrings

Miracolo, kolczyki z granatem, kolczyki z kwarcem turmalinowym, garnet earrings, tourmaline quartz earrings

Miracolo, kolczyki z granatem, kolczyki z kwarcem turmalinowym, garnet earrings, tourmaline quartz earrings

Kolczykom towarzyszy prosta, delikatna bransoletka, stworzona ze srebrnego łącznika z granatem i łańcuszka typu rolo.

Miracolo, kolczyki z granatem, kolczyki z kwarcem turmalinowym, garnet earrings, tourmaline quartz earrings, garnet bracelet
Jak widzicie na zdjęciu, podobnie jak brioletki, maleńki granat również posiada delikatne fasetki.

Miracolo, bransoletka z granatem, garnet bracelet

Ściskam Was mocno i dziękuję z serca za dobre słowo, pozostawione przez Was w formie komentarza 💗.

Wypoczywajcie i regenerujcie siły w trakcie długiej majówki 😊. Do miłego!



9 komentarzy:

  1. Piękne. Czerwonego wina nie piję, ale kolor podziwiam. Cudne dyndadełka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet i urzekający kolor kamieni :) Ja ostatnio totalnie wsiąkłam w delikatne i skromne biżutki, więc absolutnie wszystko mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet, kwarce mają niesamowity, głęboki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Melisandry :) Ale ja też bym założyła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten komplet! Uwielbiam ten kolor, więc patrzę urzeczona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czerwone, wytrawne wino, uwielbiam ten odcień czerwieni, więc w kompleciku jestem kompletnie i bezgranicznie zakochana. Ponadczasowa klasyka dla każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak! Takie kolory przepięknie się prezentują, osobiście mnie to przekonało

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...