sobota, 23 lipca 2016

Kolczyki Izithelo

Jeśli zaraz nie opublikuję jakiegoś posta, mój blogowy motywator-Ela, która mnie mocno dopinguje do publikacji, da mi reprymendę. Dostanę burę jak nic. No i słusznie ;-). Wiem, że powinnam publikować częściej, ale wiecie... wakacje, słońce i cała masa innej roboty. Koralikom poświęcam teraz znacznie mniej czasu, co nie znaczy, że w ogóle po nie nie sięgam. Od czasu do czasu powstanie jakaś prosta, niewymagająca ogromnych nakładów czasu, forma, albo i taka nieco bardziej wymagająca. Wszak różnorodność to podstawa tworzenia ;-).
Tak oto powstały najprostsze w świecie kolczyki. Nie to, żeby mi się nie chciało zrobić czegoś bardziej ambitnego, skomplikowanego, bo i taką biżuterię ostatnio zrobiłam. Po prostu lubię czasami ubrać coś prostego, klasycznego, ponadczasowego, mniej wymyślnego. Coś, co pasuje praktycznie każdemu. Takie oto właśnie kolczyki. W przypadku tych kolczyków cały widz polega na zastosowaniu bardzo dobrej jakości materiałów. Jadeitowe kule połączyłam z elementami, które aż się ciśnie na usta, aby powiedzieć, że zostały wyrzeźbione w metalu. Roślinny motyw oraz piękny odcień fioletu są niczym pozytywna energia lata.


Materiały: 1cm kulki jadeitu w kolorze fioletu, 5x3 mm donut (rondelle) w kolorze luster transparent amethyst, metalowe elementy ozdobne i wykończeniowe. Długość kolczyków z biglami ok. 4cm.



proste kolczyki z jadeitami, jadeite earrings





Lato w pełni, a więc owocowych inspiracji ciąg dalszy. Fioletowe jadeity wyglądają jak dojrzewające borówki amerykańskie:



A tu kolejne kolczyki z jadeitami. Ciekawa jestem, czy zgadniecie co mnie tym razem zainspirowało ;-).
Podobnie jak w poprzednich kolczykach wykorzystałam kule jadeitu. Tym razem zabarwione na ciekawy kolor. Właściwie to trudno mi go dokładnie opisać.  Powiedzmy, że kule jadeitu to kremowa baza z wzajemnie przenikającą się zielenią w odcieniu młodej trawy aż po limonkę oraz różu, począwszy od delikatnego aż po fuksję.  Próbowałam pokazać to zabarwienie, używając różnego koloru teł, ale zadanie nie było łatwe, bo kule z każdej strony wyglądają inaczej. Tak samo, jak w poprzednich kolczykach wykorzystałam metalowe elementy, ale o odmiennej fakturze. Kolczyki, dla odmiany, powiesiłam na posrebrzanych, zapinanych biglach. 


Materiały : 1cm kule jadeitu w odcieniach zieleni i różu, 5x3mm donut (rondelle) w kolorze light smoky topaz, ozdobne metalowe elementy wykończeniowe, posrebrzane zapinane bigle. Długość kolczyków wraz z biglami to ok. 4,5cm.


kolczyki z jadeitami, jadeite earrings






No to już wiecie gdzie znalazłam swoją kolejną inspirację ;-). Kiedy zobaczyłam te jadeity, od razu skojarzyły mi się z porzeczką, którą bardzo lubię. Nie wiem, czy to wpływ lata, czy czegoś innego, ale ostatnio mam jakieś takie owocowe skojarzenia :D. Same powiedzcie. Nie macie ochoty sięgnąć i zjeść takie borówki czy porzeczki? A może kolczyki kojarzą się Wam z czymś zupełnie innym? Podzielcie się swoimi przemyśleniami :-)




Tak sobie pomyślałam wrzucając tu zdjęcia tego, co rośnie na krzakach w moim ogrodzie, że może dla odmiany macie ochotę, zamiast biżuterii, pooglądać zdjęcia roślin, kwiatów.... czegoś, co i Was zainspiruje. Jeśli macie jakieś propozycje, piszcie śmiało w komentarzach :-).



Tymczasem kończę już dzisiejszy post. Chciałabym jeszcze przywitać kolejną obserwatorkę i podziękować Wam za wszystkie przemiłe słowa, które ostatnio tu zostawiłyście.
Ściskam Was mocno ! Wypoczywajcie i korzystajcie z pięknego, słonecznego weekendu! :-)



13 komentarzy:

  1. Och co za cudo! Jestem zauroczona i gratuluję! Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownej niedzieli <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygarnąłabym i jedne i drugie, są śliczne Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, mogłabym mieć takie w każdym kolorze - nosiłabym je wtedy na okrągło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki, takie "lekkie" i orzeźwiające... Pierwsza para mnie oczarowała, oj nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste nie oznacza brzydkie, nieudane. Twoje kolczyki są tego przykładem, są po prostu urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko powiedzieć, która para ładniejsza. :D Uwielbiam kolczyki w takim stylu, ale nie potrafię takich stworzyć. :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki i piękne zdjęcia!!!! A to bardzo ważne;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Apetyczna biżuteryjka, na czasie! Owoce dają niesamowite inspiracje ale i kamienie użyte do nich są fantastyczne! Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie pary są piękne i świetnie pokazują, że w prostocie jest siła, a do stworzenia dzieła sztuki nie trzeba wielkich środków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie pary są przepiękne, delikatne i takie do schrupania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie maleństwa mniam mniam.:-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny! Bardzo dziękuję za tyle miłych słów pod adresem tych drobiazgów. Cieszę się bardzo, że Wam się spodobały :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki są przepiękne i bardzo owocowe :)Natura jest nieskończonym źródłem inspiracji :)) Z chęcią obejrzałabym więcej fotografii kwiatów i innych roślin :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...