piątek, 8 kwietnia 2016

Bransoletka Agadir - “Undulation” bracelet

Przeglądam tak sobie prace, które ostatnio zrobiłam i zastanawiam się co by tu wam pokazać. Wybierać mam z czego. Jedno mnie tylko zastanawia... Właściwie pojąć tego nie mogę... Jak to się stało, że praktycznie wszystkie ostatnio wykonane prace, są albo turkusowe/niebieskie, albo różowe/fuksjowe/bordowe... Czyżby w mojej podświadomości aż tak głęboko zakorzeniły się kolory 2016 roku ??? No nic. Co się stało, to się nie odstanie. Będę was teraz po kolei nimi "uszczęśliwiać" ;-). Na szczęście pojawiają się pomiędzy nimi również inne kolory. Symbole luksusu i bogactwa, czyli  złoto i srebro. Pozostałe, niech na razie, zostaną niespodzianką ;-)


Jeśli chodzi o dzisiejszą bransoletkę, to muszę powiedzieć, że ogromnie mnie zaskoczyła. I to bardzo pozytywnie. Zakupiłam kiedyś koraliki rulla. Wykorzystałam je już w kilku projektach, w których świetnie się sprawdziły (KLIKKLIKKLIKKLIKKLIK). Muszę jednak uczciwie przyznać, że choć są bardzo ładne i można z nich zrobić świetne projekty, do moich ulubionych raczej nie należą. Zamiast siedzieć i głowić się, co tu z nich wymyślić, wolę korzystać w tym przypadku, z gotowych tutoriali. Tym razem wybrałam wzór  Neli Kabelovej. Podeszłam do niego z pewną dozą niepewności, gdyż w moich koralikowych zasobach, nie ma koralików Matubo w rozmiarze 6/o, a oryginalny projekt, właśnie takie przewidywał. Z braku tychże koralików, sięgnęłam po koraliki Toho round w tym samym rozmiarze. Sprawdziły się idealnie :-). Bransoletka układa się perfekcyjnie, trzyma kształt i co najważniejsze, pięknie wygląda  na nadgarstku. Choć do najmniejszych nie należy, jest delikatna i niewyzywająca. Do letniej sukienki czy bluzki, będzie pasowała jak ulał. Mnie już urzekła. A wam jak się podoba?


Materiały: koraliki rulla w kolorze luster metallic grey, 6mm koraliki fire polish w kolorze opaque turquoise, koraliki Toho 6/o w kolorze opaque lustered turquoise, metalowe elementy wykończeniowe w kolorze srebrnym. Długość bransoletki ok. 18 cm, szerokość ok.2,2 cm.


undulation bracelet, bransoletka z rulla




Dla tych, którzy lubią oglądać koraliki w zbliżeniu ;-) :





Dziękuję wam za wszystkie miłe  słowa, które tu zostawiacie. Swoimi komentarzami sprawiacie mi ogromną przyjemność :) 

Witam też w swoich progach kolejną obserwatorkę :)

A wam, moje kochane życzę wspaniałego, pełnego słońca i wiosny weekendu ! :-)


15 komentarzy:

  1. Fajna jest, bardziej letnia niż wiosenna i od razu ją widzę na plaży :) i siebie też.
    Też tak mam z kolorami, największy wpływ mają na mnie kolory otoczenia, czyli mój fioletowy koc :) oczywiście walczę z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna jest:) Z tymi kolorami widzę ,że nie tylko ja wpadam w jakiś zestaw i się wygrzebać nie mogę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle u Ciebie zachwyca mnie różnorodność: kształtów, formy, kolorów. Do tego niezwykła dbałość o szczegóły i piękne zdjęcia. Chętnie bym ją nosiła, bo i turkus i szary to 'moje' kolory. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że za wybór kolorów odpowiedzialna jest wiosna, u wszystkich ostatnio jakoś tak weselej :) Piękna bransoletka w ciekawej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wzór i te kolorki takie "letnie", urzekające :) Dodatek szarości wyszedł bardzo na plus, wprowadza nutę elegancji :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda genialnie, bardzo podoba mi się jej wzór. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo letnia, do lekkiej sukienki i na plażę marsz! ;) Jeszcze rulli nie mam w swoich zasobach i ciągle się nad nimi zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wzorek bransoletki jeszcze podkreślony turkusem i szarością to juz mi wszystko idealnie pasuje ;) Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny zestaw kolorów, forma mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna bransoletka!! Uwielbiam turkusowy kolor, połączenie go z szarym było strzałem w dziesiątkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna forma i to w moim ukochanym turkusowym kolorze :) Ja widzę ją w zestawie z dżinsami i białym t-shirtem

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka śliczna i przypomina mi rafę koralową :)
    Buziaki, Kasiu, czekam na następne piękne projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pierwszy rzut oka koraliki układają się w przypadkowej rozsypance, a to zmyślnie ułożona bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna jest ta bransoletka Kasiu :) i kolorki super

    OdpowiedzUsuń
  15. Splendidi colori, disegno delicato e raffinato...bellissimo!!
    Annarita

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...