sobota, 24 sierpnia 2013

Poignard

Lubię Beatę Pawlikowską i podziwiam ją za jej pasję i odwagę w tych wszystkich podróżach do różnych zakamarków naszego świata. Lubię też jej historie i opowiadania. Ostatnio przeczytałam taką krótką opowieść o arbuzach.Bardzo mi się spodobała, więc postaram się ją wam przytoczyć.Wszyscy doskonale wiemy jak wygląda arbuz. Ale czy ktokolwiek zastanawiał się dlaczego arbuz w środku jest czerwony? Czerwony właśnie, nie zielony, nie niebieski, nie szary.Czerwony, dla samego siebie. Niesamowite, prawda? Czy nie jest podobnie ze szczęściem i dążeniem do sukcesu? Gdyby arbuz od początku krzyczał : "Hej, jak mnie otworzycie to zobaczycie, że jestem w środku różowy!". Za parę tygodni : "Hej, jestem jeszcze bardziej różowy. Prawie czerwony.Patrzcie na mnie!". Po kolejnych tygodniach :"Ludzie, jestem już czerwony. Patrzcie na mnie, nie na te bezwartościowe ogórki, marchewki, fasolki czy inne owoce i warzywa. Patrzcie na mnie, bo to ja jestem wyjątkowy!". Niektóre arbuzy wrzeszczą. A inne czekają spokojnie aż dojrzeją, a ich wnętrze stanie się słodkie i soczyste. Wtedy znajdzie się ktoś, kto taki arbuz kupi i będzie się rozpływał nad jego cudownym smakiem. Morał z tej arbuzowej opowieści jest taki: rób swoje. Zajmuj się tym, co jest dla ciebie ważne. Nie szukaj sławy i rozgłosu. Pielęgnuj i rozwijaj swoją pasję. Kiedy twoje dzieło będzie gotowe, świat sam je zauważy i doceni wszystkie jego walory.

Zatem dla tych pań, które nie lubią krzykliwej , rzucającej się mocno w oczy biżuterii, przygotowałam naszyjnik. Inspiracją do jego stworzenia stał się naszyjnik Faru, którego pomysłodawczynią jest Tauriel.
Naszyjnik ma dość prostą formę, spokojną kolorystykę i pięknie układa się na szyji. Niestety nie dorobiłam się jeszcze ekspozytora, więc zdjęcia nie oddają całkowitego uroku tego naszyjnika.


Materiały : koraliki Rulla w kolorze luster mettalic gray oraz aquamarime celsian, Dagger w kolorze  smoky topaz matte, FP donuts 5x3mm w kolorze light smoky topaz, Superduo w kolorze mattesmoky topaz, Toho 11/o w kolorze inside color rainbow saphire opaque teal lined oraz antique frosted bronze. Długość naszyjnika ok. 47cm z możliwością przedłużenia o kolejne 5cm.













Witam serdecznie zarówno nowych  "podglądaczy"  jak i stałych bywalców mojego bloga. To dla mnie wielka radość, że tu wpadacie, zaglądacie 
i zostawiacie tyle miłych słów. Dziękuję i pozdrawiam Was wraz 
z promieniami letniego słonka :)) 








34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:).Na początku miałam trochę mieszane uczucia, ale po skończeniu naszyjnika stwierdziłam, że wygląda w porządku. Dziękuję za komentarz i odwiedziny :)

      Usuń
  2. Cudowny ! ! ! Dobrze że zrobiłaś zbliżenie, bo zastanawiałam się jak TY to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko:).Naszyjnik w gruncie rzeczy jest bardzo prosty, a ja tylko troszkę pokombinowałam ;)

      Usuń
  3. Piękne słowa, a arbuzy są pyszne teraz jednak będą mi smakować bardziej:) Praca cudna, delikatna i gustowna, po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu:)Też uwielbiam arbuzy, ale większego łasucha na nie jak mojego męża, to chyba ciężko znaleźć hehe.

      Usuń
  4. un altra creazione meravigliosa... complimenti!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojny, delikatny... ale dzięki daggerom również nieco zadziorny :) Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko:) Odrobina zadziorności musi być, żeby nie było za grzecznie ;)

      Usuń
  6. Ciekawy wzór i kombinacja kolorystyczna,właściwie taka uniwersalna,lubię taką biżuterię bo pasuje do wielu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)Takie stonowane kolory właśnie mają tą zaletę, że pasują prawie do wszystkiego i na wiele okazji.Cieszę się, że naszyjnik Ci się podoba:)

      Usuń
  7. Piękny naszyjnik! Wzór bardzo czysty, przejrzysty, a dzięki temu wytworny i elegancki. Rozpływam się nad nim dokładnie tak, jak nad soczystym i pysznym arbuzem, którego mogłabym jeść tonami :)Ślicznie skomponowałaś Kasiu jego kolorki - uwielbiam takie połączenia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, ja to bym z Tobą z chęcią zjadła tego arbuza;)Obie byśmy się troszkę porozpływały nad tym i nad owym;)Cieszę się ogromnie,że naszyjnik Ci się tak podoba. Ściskam mocno:)

      Usuń
    2. No to chyba musimy się umówić na tego arbuza ;) W połowie drogi między Rzeszowem a Wrocławiem byłoby chyba sprawiedliwie :)

      Usuń
    3. A pewnie, że tak byłoby sprawiedliwie.Coś pomyślimy i może umówimy się nie tylko na arbuza ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Mały pazurek musi być obowiązkowo;)Dziękuję Karolinko :))

      Usuń
  9. Jak zwykle Kasiu zaskakujesz czymś nowym i oryginalnym. Ten naszyjnik określiłabym jako eteryczny taki delikatny i zwiewny zarówno w formie jak i kolorystyce. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu:)Taki właśnie miał być.Utrzymany w delikatnej kolorystyce, ale nie za grzeczny;)

      Usuń
  10. Śliczny. Taki spokojny i elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu:)Musiałam zrobić coś spokojniejszego, by uspokoić me skołatane ostatnio nerwy ;)

      Usuń
  11. Świetny, rzeczywiście delikatny, ale i odrobinę zadziorny: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalko :)Lubię połączenie delikatności z odrobiną zadziorności;)

      Usuń
  12. Mi też się podoba, musi ślicznie wyglądać na szyi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powiem, może nieskromnie, że na szyi wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciu;)

      Usuń
  13. Nie trzeba ekspozytora i bez niego widać, że naszyjnik jest śliczny. Delikatny i jednocześnie interesujący - przykuję uwagę. Świetny pomysł na wykorzystanie Dagger Beads. Wyobrażam sobie jak pięknie wygląda na szyi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) Myślę,że na ekspozytorze wyglądałby jednak bardziej realistycznie, ale jak się nie ma co się lubi... ;)

      Usuń
  14. Ten naszyjnik jest przepiękny, musi wyglądać genialne na szyi :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny i spokojny w swojej prostocie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Myślę, że na tle innych prac ten naszyjnik wygląda dość skromnie, ale od czasu do czasu trzeba postawić na prostotę i delikatność

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...