poniedziałek, 6 maja 2013

Green ball

Majówka w tym roku zrobiła nam psikusa i zarekwirowała słońce,
i piękną pogodę. Nie ma jednak co narzekać. Koniec majówki
i koniec obijania się. Wystarczy tego leniuchowania ;). Tak jak już wspominałam, obszywanie wszelkich kul, kulek i kuleczek koralikami wciąga na całego. Dziś chciałabym pokazać Wam szklaną kulę obszytą koralikami, której rozetka tworzy coś
w rodzaju koniczynki. Kula jest w pięknym zielonym kolorze, który w zależności od tego co mamy pod wisiorkiem, jest raz jasno a raz ciemnozielona.



Materiały: 16mm szklana kulka, koraliki Toho 8/o w kolorze silver lined milky lt peridot, Toho 11/o w kolorze ceylon celery, transparent olivine, silver lined gray, Toho 15/o w kolorze trans rainbow black diamond. Metalowa zawieszka. Średnica wisiorka ok. 3cm.










Serdecznie witam nowych obserwatorów bloga, cieszę się, że tu jesteście i mam nadzieję, że będziecie często do mnie zaglądać.

11 komentarzy:

  1. Kulki z przeźroczystą wkładką są świetne! Ta wyszła cudnie i bardzo energetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo,że zielony to zdecydowanie nie mój kolor- wisior bardzo mi się podoba!!! Przypomina mi oko jakiegoś zielonego gada wygrzewającego się w majowym słoneczku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Mój mąż miał dokładnie takie samo skojarzenie :D

      Usuń
  3. Przepięknie wygląda! ta zieleń jest bardzo optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiosnę w końcu mamy, więc postawiłam na zieleń i optymizm ;)

      Usuń
  4. Bellissimo ciondolo, complimenti!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Ciebie serdecznie.Miło i przyjemnie tu,więc jeśli pozwolisz rozgoszczę się na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Życzę Ci wszystkiego naj..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:).Dziękuję bardzo :).Będzie mi niezmiernie miło, jeśli będę Cię tu mogła gościć jak najczęściej. Zapraszam serdecznie :)Tobie również życzę wszystkiego naj ... i cudownego popołudnia.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...