wtorek, 26 lutego 2013

W romby

Ostatnio wszystko sprzysięgło się przeciwko mnie. Nawet mój komputer się zbuntował choć zupełnie nie rozumiem dlaczego...
Nie będę się zatem rozpisywać, tylko korzystając z tego, że jest tak wspaniałomyślny i działa, chciałabym pokazać kolejną "grubaśną" bransoletkę. Chyba sznury ukośnikowe mną zawładnęły.
Tym razem bransoletka w romby w odcieniach błękitu. Tak żeby przyciągnąć już odrobinkę letniego nieba ;). Wykonana metodą ukośnikową na 14 koralików w rzędzie. Średnica bransoletki to 1,2 cm. Zamiast metalowych końcówek, zrobiłam końcówki
z koralików. Myślę, że przez to bransoletka nabrała lekkości.

Materiały: koraliki Toho 11/o w kolorach opaque jet, opaque navy blue, opague periwinkle, ceylon glacier, ceylon snowflakes.Średnica wewnętrzna bransoletki ok 5,5 cm, średnica zewnętrzna  to ok.8,5 cm.






W tym wzorze czerwone kropeczki to koraliki w kolorze białym *.Wzór nie jest mój.Znalazłam go w sieci.Dostępny jest tu tu





12 komentarzy:

  1. letnie niebo? nie dajesz bawet szans wiośnie ;D ukośniczek przepiękny! matko kiedy ja się w końcu go nauczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ daję szansę wiośnie tylko wrzucam zdjęcia jak mi komp pozwala ;) następnym razem obiecuję będzie trochę wiosennej zieleni! dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, równiutki i w cudnych kolorach. Zachwyciły mnie te końcówki, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :) Trochę się nagłowiłam i nakombinowałam nad tymi końcówkami, ale z efektów jestem,powiem nieskromnie, zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. E' bellissimo, mi piacciono molto i colori!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się zastanawiałam, jak ten wzór może wyglądać w użyciu, a tu proszę:) Pięknie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bransoleta jak i wszystkie zrobione przez Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszelkie słowa pochwały. Cieszę się bardzo,że podoba się Wam ta bransoletka. Takie komentarze to miód dla mej duszy i motywacja do kolejnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...